دسته بندی نشده, فرش فانتزی و تزئینی

با شاخص‌ترین ویژگی‌های فرش ماشینی فانتزی آشنا شوید

از دیر باز فرش، زینت دهنده خانه هر ایرانی دوستدار هنر بوده است. ورود به قرن بیست و یکم و رو آوردن مردم به زندگی جدید و مطابق مد روز زندگی کردن، سبب شده است که کوچ کردن از خانه های سنتی به آپارتمان های مدرن و متعاقباً تغییر در دکوراسیون منزل، حال و هوای داخل خانه را تغییر دهد. از این روکف خانه ها به جای تزئین با فرش سنتی، با فرش های هزار رنگ و لعاب فرش ماشینی پوشانده شده است،این نکته از ویژگی فرش ماشینی فانتزی جدید می باشد.

در میان تنوعی از فرش های سنتی و ماشینی، نوع جدید و مقرون به صرفه ای بنام فرش ماشینی فانتزی در سال های اخیر مورد استقبال جمع کثیری از مردم قرار گرفته است. فرش ماشینی فانتزی با برخورداری از رنگ بندی های شاد و طرح های بسیار متنوع و همچنین قیمت بسیار مقرون به صرفه آن در قیاس با سایر فرش ها، علاوه بر اینکه رضایت سلیقه های مختلفی از طبقات مختلف جامعه را به خود جلب نموده با دکوراسیون منزل و محیط های مختلف هم همخوانی دارد.

ویژگی فرش ماشینی فانتزی

فرش ماشینی فانتزی از الیاف مصنوعی تهیه می شود. در فرش ماشینی فانتزی افرند نیز از نخ پروپیلن، پلی استر و پنبه استفاده شده است. الیاف پروپیلن در برابر رطوبت و کپک بسیار مقاوم بوده و برای افرادی که در مناطق مرطوب زندگی می کنند، بسیار مناسب است. همچنین فاقد پرزدهی بوده و مانع بروز بیماری های تنفسی و حساسیت زا می شود.از نخ پنبه به دلیل داشتن مقاومت نسبتاً بالاوخاصیت کشسانی کم ، بیشتر در تار و پود قالی استفاده می شودو برای این کار مناسب تر است. الیاف پلی استر نیز ظاهری براق و درخشنده داشته و از رنگ پذیری بالایی برخوردار می باشد. در نتیجه تنوع رنگ و زیبایی فرش هایی که با این نوع الیاف بافته می شود بیشتر می باشد . بنابراین یکی از خصوصیات الیاف به کار رفته در فرش ماشینی فانتزی افرند این است که به خود لک نمی گیرند و راحت شستشو می شوند. بنابراین مناسب اتاق های پر رفت و آمد و اتاق کودک می باشند.

یکی دیگر از ویژگی فرش ماشینی فانتزی این است که این نوع فرش ها از تراکم و شانه کمتری برخوردار هستند، پس حمل سریع وآسانی دارند. همچنین به علت قیمت مناسب و طرح و رنگ متنوع، نسبت به سایر فرش های ماشینی بیشتر مورد پسند واقع شده است.

 

فرش ماشینی فانتزی

سایز و ابعاد استاندارد فرش ماشینی فانتزی

فرش دستبافت را می توان در هر سایز و ابعادی بافت اما از آنجا که فرش ماشینی فانتزی افرند تحت نظر شرکت  نساجی سبحان بوده و با دستگاه های بافت مدرن و زیر نظر بافندگان مجرب و متخصص بافته می شود. بنابراین باید از قبل، ابعاد پیش فرض به دستگاه ها داده شود. پس امکان تولید ابعاد غیر استانداردبدون سفارش قبلی، وجود ندارد.  مجموعه فرش افرند، بسته به نوع فرش تولیدی، دارای سایز و ابعاد متنوعی می باشد. در این خصوص فرش ماشینی فانتزی و فرش کودک آن دارای سه نوع سایز می باشند. که سایزهای آن 2 در 3، 1.5 در 2.25 و 1 در 1.5 است و بسته به نوع سایز، دارای قیمت های متفاوتی هم می باشد. همچنین جهت اطلاع، در این قسمت باید به این نکته اشاره کرد که ابعاد فرش 9 متری، 2.5 در 3.5 می باشد که بسیاری بر این باور غلط هستند که ابعاد فرش 9 متری، 3در 3 است . در اصل ابعاد فرش 9 متری، 8.75 متر مربع می باشد . همچنین ابعاد فرش 6 متری هم 2 در 3 می باشد .

فرش فانتزی اتاق کودک

در جامعه جدید بر عکس گذشته هر کودکی دارای اتاق مستقل به خود می باشد به گونه ای که دیگر کمتر در میان خانواده ها پیدا می شود که فرزندان همراه با والدین در یک اتاق زندگی کنند. از این رو اتاق مستقل، دکوراسیون و معماری خاص خود را می طلبد. حال فرزند ما کودک یا نوجوان باشد، با دنیایی از شخصیت های محبوب کارتونی روبرو است.

بنابراین مجموعه فرش افرند، برای دنیای پر زرق و برق کودکان ما ، تدابیری کودکانه و فانتزی اندیشیده است. مجموعه فرش افرند در طراحی فرش کودک سعی نموده است که از انیمیشن و شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان در کنار رنگ و نقش بندی جذاب آن، اوقات خوشی را برای دنیای کودکان به وجود آورد.

فرش ماشینی فانتزی

فرش فانتزی اتاق کودک

فروش فرش افرند به صورت آنلاین

مجموعه فرش افرند به منظور رفاه حال مشتریان عزیز و کسب رضایتمندی هر چه بیشتر، فرش های ماشینی خود از جمله فرش ماشینی فانتزی و فرش کودک را به صورت خرید آنلاین و با هفت روز ضمانت برگشت کالا به شرط عدم پا خوردگی، در اختیار مشتریان قرار داده است. بنابراین تمامی فرش های این مجموعه به اقصی نقاط کشور حمل و در اختیار خریداران  قرار می گیرد. برای خرید اینترنتی از مجموعه فرش افرند می توان به سایت این مجموعه مراجعه و با انتخاب فرش و سایز مورد علاقه، اطلاعات تکمیلی مربوط به شهر و محل سکونت خود را وارد کرد تا در کمترین زمان ممکن، فرش از درب کارخانه به محل سکونت شما فرستاده شود. البته باید گفت که مجموعه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصیل بودن کالا در تعامل با فروشندگان فرش می باشد. از این رو می توان فرشهای ماشینی افرند از جمله فرش های فانتزی افرند و یا فرش کودک افرند را از سایت دیجی کالا خریداری نمود.

مشاهده‌ی کاتالوگ فرش‌های ماشینی فروشگاه افرند

همچنین بخوانید: لذت خرید اینترنتی فرش |مزایا خرید فرش با چند کلیک

 

اگه از مطلب خوشتون اومد. خوشحال میشیم امتیاز بدید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *