دسته بندی نشده

مزایای خرید اینترنتی فرش | لذت خرید فرش با چند کلیک

لذت خرید اینترنتی فرش ماشینی-

شاید در گذشته تا صحبت از خرید اینترنتی فرش می شد، وحشت داشتید که در قبال پولی که پرداخت می کنید فرش مورد نظرتان را دریافت نکنید. با شروع کار دیجی کالا و توسعه فروش اینترنتی اعتمادها در سطح اینترنت شکل گرفت. در حال حاضر می توانید تنها با یک کلیک فرش مورد نظر خودتان را در میان تنوع بالا انتخاب کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

آیا این روند خرید فرش برای شما لذت را به همراه ندارد؟ بی شک جواب شما مثبت است؛ اما این نوع خرید با دانستن نکاتی همراه است. آگاهی از این نکات شما را در انتخاب های درست یاری می کند. با دانستن مزایای خرید اینترنتی و نکات مهمی که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنیم ، می توان به یک خرید عالی دست یافت. از طرفی با توجه به رقابت بالایی که در زمینه فرش وجود دارد داشتن این گونه اطلاعات به شما در انتخاب محصول مناسب و معتبر کمک خواهد کرد.


خرید اینترنتی فرش ماشینی10 نکته طلایی خرید فرش ماشینیجدیترین طرح فرش ماشینی
بیشتر بدانید…

مزایای خرید آنلاین فرش

فرض کنید برای پذیرایی خانه تان یا جهیزیه عروس به دنبال فرشی با طرح و نقش مورد نظرتان هستید. خوب در این حالت شما مجبور هستید در تمام فرش فروشی هایی که می‌شناسید و نمایشگاه ها و نمایندگی های شهرتان یا نهایتاً شهر مجاور به جستجو بپردازید. نکته جالب این است که ممکن است نهایتاً طرح و نقش و رنگ مورد نظرتان را پیدا نکنید و به یکی از پیشنهادهای موجود راضی شوید.

در مقابل حالتی را در نظر بگیرید که قصد خرید اینترنتی دارید. با دنیایی از رنگ و طرح و نقشه روبه رو هستید. مشخصات کامل فرش موردنظرتان را مشاهده خواهید کرد و در نهایت با کمترین مشکل و مرارتی فرش را درب خانه تحویل می گیرید. این موارد مزایای خرید فرش به صورت اینترنتی است، اما به طور خلاصه مزایای خرید اینترنتی فرش عبارت‌اند از:

  • راحتی در دسترسی به فروشگاه اینترنتی: ارتباط راحت یعنی شما به راحتی در هر کجا و هر مکانی که هستید با یک کلیک از گوشی همراه یا هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد، بتوانید به فروشگاه های اینترنتی فرش سر بزنید و فرش مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • دسترسی تمام وقت و 24 ساعته؛ در هر زمانی از شبانه روز صرف نظر از اینکه چه ساعتی از شب است می توانید وارد فروشگاه شوید. در فروشگاه بچرخید و فرش مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. حتی برخی فروشگاه ها پشتیبانی 24 ساعته دارند. این امکانی است که در مورد فروشگاه های فیزیکی فرش وجود ندارد.
  • صرفه جویی در زمان، هزینه و سوخت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن با صرف هزینه خیلی ناچیز و بدون درگیر شدن در شلوغی بازار و آلودگی شهر با یک کلیک فرش را خریداری می کنید.
  • تنوع گسترده محصولات؛ در فضای اینترنت، فضا نامحدود است به همین علت می توانید انواع محصولات فرش ماشینی را با تنوع در رنگ، قیمت، طرح و نقشه ببینید.
  • امکان مقایسه قیمت ها در سریع ترین زمان ممکن؛ در خرید اینترنتی فرش با گشت و گذار در فروشگاه ها و سایت های مختلف به راحتی می توانید از قیمت فرش مطلع شوید و نهایتاً با قیمت مناسب فرش را بدون سود واسطه ها خریداری کنید.
  • اطلاع از نظرات مشتریان به صورت آنلاین در سریع ترین زمان ممکن، هنگام بررسی کالا می توانید نظرات خریداران دیگر را ببینید. در این صورت زمانی را که صرف پرس وجو از فامیل و در و همسایه می کنید را با خواندن نظرات دیگر کاربران به دست می آورید. تجربه کاربران دیگر بهترین راهنما در خرید یک فرش است.

جدیترین فرش ماشینی 1500 شانهجدیترین فرش ماشینی 700 شانه

فروشگاه اینترنتی فرش و نحوه اعتماد به آن

فروشگاه اینترنتی یعنی جایی که شما محصولات متنوعی، در زمینه های مورد نظرتان را با یک جستجو بیابید؛ یعنی این امکان برای شما فراهم می شود تا از بین طرح های موجود با قیمت های مناسب و شرایطی چون ارسال درب منزل فرش مورد نظر خود را تنها با چند کلیک انتخاب کنید. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا بدانیم فروشگاه اینترنتی که از آن خرید می کنیم معتبر است یا خیر؟

یکی از نشانه هایی که می توان برای خرید به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است. این نماد معمولاً در پایین ترین بخش از صفحه اصلی سایت وجود دارد. وجود نماد اعتماد الکترونیک یعنی یک موسسه ثالث مثل مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، اعتماد به این سایت را تضمین می‌کند.

اعطاء این نماد بعد از دریافت کامل مشخصات و مدارک لازمه و تائید شرایط لازم، صورت می پذیرد. البته در صورت دیدن چنین نمادی باید روی آن کلیک کنید، صفحه مجوز مربوطه را مشاهده کنید. چرا که برخی از صاحبان سایت از عکس این نماد برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.

قیمت های ارزان، حراجی های عجیب در دنیای فرش همه دلیلی است تا با دقت بیشتری، برای خرید فرش اقدام کنیم.

اینماد در خرید انلاین فرش

تائید فروشگاه های اینترنتی توسط یک موسسه ثالث تاثیر زیادی در جلب اعتماد مراجعه کنندگان خواهد داشت و مراجعه کننده از در امان ماندن اطلاعات خود ایمنی بیشتری احساس می نماید و حتی در صورت سوء استفاده از این اطلاعات می تواند برای شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح مراجعه نماید.

نکته مهم دیگر این است که در صورت یکسان نبودن طرح مورد نظر شما با طرح ارسالی امکان مرجوع کردن فرش وجود دارد. قبل از خرید از هر فروشگاه اینترنتی بخش درباره ما و تماس با ما را مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات و شماره تلفن صحت داشته باشد. از وب‌سایتی استفاده کنید که قابل اعتماد باشد.

سخن نهایی در خرید اینترنتی فرش

خرید اینترنتی فرش یک لذت است اگر شما اصول خرید فرش را بدانید. در ان صورت می توانید یک بازی تمام برد داشته باشید. خرید یک فرش با کیفیت، با هزینه مناسب، به آسانترین روش ممکن. این آرزوی تمام خریداران فرش است. اما خرید از فروشگاه ها اصولی دارد. قدم اول شناخت فروشگاه معتبر که در بالا شرح دادیم و قدم دوم شناخت فرش اصل که در این مقاله جزییات آن بررسی شده است. با  این گام ها شما می توانید یک خرید اینترنتی فرش با اطمینان کامل را تجربه کنید.

مشاهده‌ی کاتالوگ محصولات فروشگاه افرند

اگه از مطلب خوشتون اومد. خوشحال میشیم امتیاز بدید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *