دسته بندی نشده

محصولات فرش افرند

 یکی از حرفه های مهم در صنایع دستی  فرش دستباف می باشد که در چند دهه اخیر حضور فرش دستباف ایرانی در خانه ها با یک سری چالش ها روبرو شده است امروزه توسعه صنایع در ساخت فرش های ماشینی با تنوع مختلف و قیمت کمتر نسبت به فرش دستباف بر این چالش بی تاثیر نبوده است. فرش ایرانی شهرت جهانی داشته و دارد به گونه ای که داشتن فرش ایرانی از گذشته های دور  نشانی از فخر و ارزش را به همراه داشته است. امروزه هنر فرش بافی تا حدودی از حیطه اصلی هنری خود بیرون رفته و بیشتر برای اهداف تجاری مورد توجه واقع شده است. در حال حاضر شرکت های مختلفی به تولید فرش ماشینی روی آورده اند  و انواع فرش ها در طرح ها و رنگ های  متنوع را تولید می کنند وامکان خرید آنلاین فرش را جهت سهولت در خرید، برای مشتریان خود فراهم آورده اند

 از آنجایی که فرش دستباف نیاز به زمان قابل توجهی برای بافته شدن دارد هر چند که از لحاظ کیفیت ، ظرافت و تجلی هنر، مظهری از هنر ملی کشورمان می باشد ولی امروزه ماشین های صنعتی به سرعت به تولید فرش صنعتی به خصوص فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه  می پردازند که دست انسان هیچ وقت قادر به رقابت با ماشین های صنعتی نیست. در زمان های قدیم بسیاری از افراد برای حس راحتی و در امان بودن و محافظت از خود در برابر سرما و گرما شروع به بافتن فرش کردند که امروزه با توجه با تحولاتی که در بافت و تولید فرش به وجود آمده جزء وسایل لوکس در خانه هر ایرانی است. برای کف پوش ها از دو نوع فرش استفاده می شود یک گروه که به صورت دستباف هستند از جمله، فرش، گلیم، گبه، جاجیم که توسط دست انسان بافته شده اند و گروه دیگر توسط ماشین تولید شده اند که  ازاین دسته، انواع فرش های ماشینی و انواع موکت ها را می توان نام برد.

 یکی از مجموعه های فرش که امروزه به فروش محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب  می پردازد فروشگاه های فرش افرند می باشند که تنوع محصولات بالایی دارند. مهمترین رسالت این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب وکسب رضایت مشتری است که در زمینه عرضه و حتی صادرات فرش فعالیت چشمگیری داشته است.

فرش 700 شانه

امروزه در همه خانه ها فرش ماشینی وجود دارد که از کیفیت بالایی هم برخوردارند این فرش های ماشینی نیز خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند از جمله 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه. فرش 700 شانه یعنی اینکه در هر یک متر از عرض این فرش 700 گره زده شده است. یکی از موارد مهم که در هنگام خرید فرش باید بسیار مورد توجه قرار گیرد توجه به شانه و تراکم آن است. در واقع شانه همان تعداد گره هایی است که در عرض فرش و در هر متر از عرض آن وجود دارد. مهمترین روش تشخیص فرش طرح 700 شانه و فرش 700 شانه اصل، این است که تعداد گره ها در 10سانتی متر از عرض فرش را شمارش کنیم و در عدد 10 ضرب کنیم تا تعداد شانه واقعی فرش بدست بیاید. باید توجه داشت که در فرش 700 شانه اصل گره ها بسیار ریز بافت تر هشتند و پشت این فرش ها گره ها با تراکم خاصی کنار هم قرار گرفته اند.

فرش 1200 شانه

بارها اسم فرش 1200 شانه به گوش همه رسیده و از محبوبیت و کیفیت خاصی در بین فرش های بافته شده برخوردار است، این فرش ها به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ  و استفاده از مواد با کیفیت، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. فرش 1200 شانه افرند با درجه کیفیت بالاو تنوع زیاد در طرح و رنگ، از برندهایی است که مشتری های ویژه خود را دارد، این فرش ها جزء ریز بافت ترین و متراکم ترین فرش ها هستند که باید در خرید به این نکته توجه داشت. مجموعه افرند در طی چندین سال با فروش فرش 1200 شانه با تنوع بالا در طرح و رنگ و مواد با کیفیت مخاطبان زیادی را جذب کرده است و در آینده رهبری بازار فرش را بر عهده خواهد گرفت.

محصولات فرش افرند

خرید آنلاین فرش

امروزه در هر خانه ای خرید آنلاین و اینترنتی صورت می گیرد و افراد با صرف وقت و هزینه کمتر، محصول را درب منزل تحویل می گیرند خرید آنلاین فرش نیز یکی از این راه ها می باشد که کلیه مشخصات فرش از جنس و مواد به کار گرفته، رنگ و سایز، تماما در کنار محصول آورده شده و شخص به راحتی و با تمرکز حواس به خرید فرش مورد علاقه خود می پردازد و با صرف وقت کمتر محصولات بیشتری را مشاهده می کند و نیاز نیست مسافت زیادی را برای خرید فرش طی کند. مجموعه فرش افرند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با خرید آنلاین فرش به مشتری خود این امکان را داده که محصولات مورد پسند خود را اینترنتی سفارش دهند. خرید آنلاین با انتخاب آگاهانه، راحت و امن کمک بزرگی به بشر کرده است به خصوص در شهرهای بزرگ که مدت زمان زیادی را باید در ترافیک تلف کنند، گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

قبل از خرید فرش ماشینی 1500 شانه حتما بخوانید

اگه از مطلب خوشتون اومد. خوشحال میشیم امتیاز بدید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *