فرش کودک

شیک ترین مدل فرش کودک سال – 10 مدل از زیباترین فرش کودک

شیک ترین مدل فرش کودک

آیا می‌دانید زیبایی فرش اتاق کودک با خلاقیت و هوش کودک ارتباط مستقیم دارد؟ آیا کیفیت نخ استفاده شده در فرش کودک باید بگونه ای باشد که پوست دست و پای کودک دلبندتان به آن حساسیت نداشته باشد؟ آیا می‌دانید انتخاب رنگ فرش در شکل‌گیری هوش و ذکاوت کودک تاثیر بسزایی دارد؟ چنین سوالات متعددی که والدین از کارشناسان فرش افرند می‌پرسند، ما را برآن داشته تا به معرفی شیک ترین مدل فرش کودک و پرفروش ترین فرش ماشینی کودک مجموعه فرش افرند را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم. جهت مشاهده زیباترین فرش کودک میتوانید بر روی شماره فرش کودک در فهرست مطالب کلیک کنید.

معرفی شیک ترین مدل فرش کودک

کودک باید در اتاق خود بیشترین آرامش، امنیت و شادابی را داشته باشد، فرشی با اندازه‌ی مناسب در اتاق خواب باعث می‌شود اتاق برای کودک دلبند شما حس گرم‌تر و دنج‌تری داشته باشد. فرش‌ها همچنین اگر به اندازه‌ی کافی بزرگ باشند عایق صدا نیز هستند. و فضا را برای خود کودک، شما و احتمالاً همسایه‌ی طبقه‌ی پایین آرام‌تر می‌کنند!


شماره یک

فرش کودک افرند مدل دختر کفشدوزکی کد ۱۶۱

دختر کفشدوزکی از زیباترین فرش کودک افرند می باشد، دختر کفشدوزکی شخصیتی است که خصوصیات اخلاقی نظیر مهربانی، شجاعت و هوش زیاد دارد. او برای نجات مردم شهرش تلاش می‌کند و روابط دوستانه‌ی محکمی دارد. کودکان همچنین از قهرمان‌های این انیمیشن می‌آموزند که تنها در صورت غلبه بر احساسات منفی خود می‌توانند یک قهرمان واقعی باشند.

فرش کودک افرند کد 161 ختر کفشدوزکی و پسر گربه ای

شماره دو

فرش کودک افرند طرح خرس تدی کد ۱۱۶

تدی خرسه یک عروسک مینیاتوری پرز دار شبیه به یک خرس و معمولاً قهوه‌ای رنگ است. با توجه به شخصیت بسیار دوست داشتنی این خرس، فرش تدی می‌تواند یک هدیه بسیار زیبا برای کودکان باشد.

شیک ترین مدل فرش کودک

شماره سه

فرش کودک افرند مدل باب اسفنجی کد ۱۲۲

رنگ فرش کودک مدل باب‌اسفنجی، زرد و آبی است. زرد یکی از شاداب‌ترین رنگ‌هاست. این رنگ باعث گرمی، شادی و شور و شوق می‌شود. همچنین نماد روشنایی و دارای جنبه‌ی روحانی و ارتباطات است. و با توجه به این‌که بر حافظه، انگیزه و توجه تاثیر می‌گذارد، مناسب برای استفاده در اتاق‌های کودکان می‌باشد.

فرش کودک افرند مدل باب اسفنجی
شیک ترین مدل فرش کودک

شماره چهار

فرش کودک افرند مدل باغ‌وحش کد ۱۴۷

رنگ‌های به کار رفته در این فرش همگی به راحتی با انواع رنگ‌های دیگر جفت می‌شوند. پس شما با انتخاب این فرش نگرانی در انتخاب رنگ مابقی اجزاء دکوراسیون اتاق کودک خود نخواهید داشت. آبی، قرمز و حتی زرد به راحتی می‌توانند در کنار این فرش زیبا قرار بگیرند.

فرش کودک افرند کد 147
زیباترین فرش کودک

شماره پنج

فرش کودک افرند مدل ماشین‌ها کد ۱۲۷

کارتون ماشین‌ها یکی از انیمیشن‌های محبوب کودکان به ویژه پسران است.می‌توان گفت این فرش طرح پسزانه می‌باشد. تقریباً در اتاق هر پسربچه‌ای می‌توان کلکسیونی از انواع اتومبیل‌های اسباب‌بازی مشاهده کرد. بنابراین فرش کردن اتاق یک کودک پسر با این فرش می‌تواند برای او به اندازه‌ی جمع‌آوری کلکسیون اتومبیل‌ها هیجان‌انگیز باشد.

فرش کودک افرند کد 127
شیک ترین مدل فرش کودک

شماره شش

فرش کودک افرند طرح توت‌فرنگی کوچولو کد ۱۲۵

کارتون توت‌فرنگی کوچولو با موضوع ساده و روان خود و همچنین شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌اش به یک دوست خوب برای شاهزاده خانم‌های کوچولو تبدیل شده است. دختربچه‌های زیر ۷ سال به سادگی با این شخصیت‌های زیبا ارتباط برقرار می‌کنند و از آن‌ها الگو می‌پذیرند. و خوشبختانه این‌که این انیمیشن پر از پیام‌ها و الگوهای مثبت است. خشونت و ناهنجاری اجتماعی نیز در آن دیده نمی‌شود.

زیباترین فرش کودک


شماره هفت

فرش کودک افرند طرح یخ‌زده کد ۱۳۵

الیاف پلی‌پروپیلن به کار رفته در این فرش‌ها نسبت به اکثر لکه‌ها مقاومت بالایی دارد. از سویی این الیاف جذب رطوبت بسیار کمی دارند. بنابراین هر لکه‌ای که در آب قابل حل باشد به راحتی با استفاده از آب از روی فرش کودک افرند پاک می‌شود.

زیباترین فرش کودک

شماره هشت

فرش کودک افرند طرح السا و آنا کد ۱۱۹

نخست ویژگی عدم پرزدهی الیاف این فرش‌هاست. عدم پرزدهی برای تمام کسانی که بر روی فرش می‌نشینند به ویژه برای کودکان بسیار مهم است. چرا که کودکان حساس‌ترند و بیشتر در معرض حساسیت و بیماری قرار دارند. پرزهای آزاد شده از فرش موجب ایجاد حساسیت‌های تنفسی در آن‌ها می‌شود. اما الیاف پلی‌پروپیلن در فرش‌های کودک افرند هیچ گونه پرزدهی ندارند. این الیاف باکیفیت حساسیت‌های پوستی نیز به وجود نمی‌آورند.

فرش کودک افرند کد 119

شماره نه

فرش کودک افرند مدل دختر کفشدوزکی و پسر گربه‌ای کد ۱۶۲

تراکم و شانه‌ی فرش افرند با طرح دختر کفشدوزکی برای اتاق کودک کاملاً استاندارد است. نرمی و ضخامت مناسب این فرش نتیجه‌ی همین رعایت استانداردها در تراکم و شانه‌ی فرش می‌باشد. علاوه بر این الیاف به کار رفته در نخ خاب این فرش هیچگونه حساسیت پوستی برای پوست لطیف فرزند شما به وجود نمی‌آورد و از این نظر کاملاً ایمن است.

فرش کودک افرند کد 162 ختر کفشدوزکی و پسر گربه ای

شماره ده

فرش کودک افرند طرح ماشین‌ها کد ۱۱۰

اما اگر پسر دلبند شما فرش ماشین‌ها را انتخاب کرده اصلاً نگران نباشید. در این فرش انرژی قرمز با آبی زمینه‌ و همچنین وجود ماشینی به رنگ سبز به خوبی کنترل شده است. سبز، رنگ تجدید حیات است و انرژی‌های تخلیه‌شده را به جسم و روح بازمی‌گرداند.

فرش کودک افرند کد 147

امروزه با توجه به شرایط پیچیده‌ی اقتصادی، بیشتر شهروندان ایرانی در پی خرید محصولاتی با قیمت مناسبند. اما وقتی پای کودکانمان در میان باشد قطعاً در دوراهی قیمت و کیفیت قرار می‌گیریم. ما این‌جا هستیم که شیک ترین مدل فرش کودک را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. مجموعه فرش افرند مجموعه متنوعی از فرش اتاق بچه در سایز های مختلف استاندارد ذکر شده را به شما عزیزان ارائه می‌کند تا با خیالی آسوده از میان آن‌ها انتخاب کنید. همچنین قیمت فرش کودک در فرش افرند بدون واسظه و با قیمت کارخانه می‌باشد.

اگه از مطلب خوشتون اومد. خوشحال میشیم امتیاز بدید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *