راهنمای خرید فرش, فرش پتینه, فرش ماشینی, گبه ماشینی

پرفروش ترین فرش ماشینی سال 1402

پر فروش ترین فرش ماشینی

با اتمام سال 1400 و با استقبال بی نظیر شما همراهان گرامی، تیم فروش فرش افرند بر آن شد که لیستی از پرفروش ترین فرش ماشینی سال 1400 که بیشترین خرید و استقبال شما همراهان عزیز را داشته، معرفی کند. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. مجموعه فرش افرند افتخار دارد به پشتوانه‌ی سال‌ها تلاش مستمر شرکت نساجی سبحان (از سال ۱۳۷۳) که در زمینه‌ی تولید، عرضه و صادرات انواع فرش ماشینی فعالیت داشته است، حاصل این تجارب را طی فرآیندی علمی و مطابق با اصول و مبانی بازاریابی جدید، پیاده سازی نموده و در جهت رونق بیشتر این هنر فعالیت نماید تا شما بتوانید بهترین فرش ماشینی را انتخاب و خرید کنید.

لیست حاضر را می‌توان بر اساس تعداد شانه فرش و دسته بندی فرش تقسیم بندی کرد که جزء پرفروشترین فرش ماشینی افرند بوده است.

پرفروش ترین فرش ماشینی بر اساس شانه

در ادامه محصولات پرفروش افرند را بر اساس شانه تقسیم بندی کردیم.

1200 شانه


کد 2224( فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه گل برجسته زمینه کرم و نقره ای)

نقشه این فرش گل برجسته، زیبایی متن نقوش افشان را با طراحی مدرن المان‌های جدید آمیخته و نقشه افشان جالب ‌توجه و چشم‌نوازی با استفاده از گل‌های ترکیبی گلفرنگ، پدید آورده است. جنس نخ خاب این فرش از نوع آکریلیک مرغوب هیت ست شده می‌باشد که کیفیت بالای آن را ضمانت می‌کند. جایگاه این فرش در مجموعه فرش افرند در رده بالای سفارشات بوده که نشانه محبوبیت آن در بین خریداران می‌باشد، همچنین قیمت فرش 12 متری این فرش‌ها بسیار مناسب خرید می‌باشد.


کد 2232( فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه گل برجسته زمینه کرم و نقره ای)

نخ خاب این فرش از اکریلیک هیت‌ست‌شده است. خبر خوب دیگر این که فرش‌های هیت‌ست‌شده نسبت به فرش‌های معمولی بسیار کمتر رنگ‌پریدگی دارند و از این رو می‌توانید برای استفاده‌ی طولانی روی این فرش‌ها حساب کنید.


کد 2220( فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه گل برجسته زمینه کرم و نقره ای)

فرش ماشینی گل‌ برجسته ۱۲۰۰ شانه یکی از بهترین فرش‌های کلاسیک مجموعه افرند می‌باشد که با ظاهری فوق‌العاده جذاب و همچنین کیفیتی بسیار عالی، برای شما مشتریان عزیز ارائه شده است. در تولید فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه از بهترین نخ‌های صددرصد اکرولیک هیت ست شده مورد استفاده قرار گرفته است. رنگبندی این دو طرح زیبا در دو رنگ کرم و نقره ای می باشد.


کد 2234( فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه گل برجسته زمینه کرم و نقره ای)

این فرش زیبا یکی از پرفروش ترین فرش ماشینی سال 1400 می‌باشد که با طرح بسیار جذاب، نخ خاب عالی و کیفیت بی‌نظیر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.


کد 202( فرش ماشینی پتینه ۱۲۰۰ شانه گل برجسته زمینه نقره ای)

فرش ماشینی پتینه به فرش‌های با ظاهر قدیمی گفته می شود که به معنای عتیقه ، قدیمی و کم‌رنگ است. فرش ماشینی 1200 شانه گل برجسته زمینه نقره‌‌‌ای با کد 202 یکی از فرش‌های مدرن با کیفیت و بافت بالا فروشگاه افرند می‌باشد.از جمله خصوصیات نخ به کار رفته در این پتینه گل برجسته، براق بودن و مقاومت در برابر آسیب به آن است. همچنین اصلی ترین عامل استفاده از این الیاف عدم پرزدهی آن‌ها است.

کد 2258( فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه گل برجسته زمینه کرم و نقره ای)

فرش ماشینی افرند ۱۲۰۰ شانه گل برجسته زمینه دودی کد ۲۲۵۸ یکی از فرش‌های کلاسیک مجموعه افرند می‌باشد، الیاف به‌کار رفته در تولید این فرش از مقاومت بالایی برخوردار هستند و گردوغبار موجود در فضا را جذب نمی‌کنند که خود در سلامت فرش بسیار موثر است. همچنین رنگ زمینه این فرش، رنگی خنثی است که انتخاب مناسبی شمرده می‌شود، چراکه ترکیب جذابی با تمامی رنگ‌های دیگر ایجاد کرده و دکوراسیونی جذاب برای شما به ارمغان می‌آورد.

کد 2222( فرش ماشینی افرند 1200 شانه گل برجسته زمینه کرم حاشیه گلبهی)

یکی از پر فروشترین مدلها کد فرش 2222 با رنگ زمینه کرم می‌باشد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه فرش کرمی این است که فضا را روشن‌تر و بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. بنابراین این فرش انتخاب بسیار مناسبی برای آپارتمان‌های کوچک و کم‌جا می‌باشد. البته در نظر داشته باشید که اگر تمایل دارید برای اتاق خواب خود فرشی با این رنگ خریداری کنید حتماً سراغ طیف کرمی تیره بروید. چرا که روشنی بیش از اندازه‌ موجب اختلال در خواب می‌شود.

کد 2265( فرش ماشینی افرند 1200 شانه گل برجسته زمینه ذغالی متالیک)

اين فرش با طراحي و رنگي زیبا، از پرفروش‌ترین فرش‌ موجود در فروشگاه افرند می‌باشد. همانطور با رنگ چشم‌نوازی که دارد، جلوه بسیار زیبایی به خانه و دکوراسیون منزل شما می‌دهد و یک فضای مجلل را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید با دقت در انتخاب ابعاد فرش ماشینی، ظاهری لوکس برای منزل خود ایجاد نمایید. همچنین این فرش قابلیت پرو مجازی هم دارد که قبل از خرید بتوانید در محل موردنظر بصورت واقعیت مجازی آن را پرو کنید و سپس خرید بفرمایید.

کد 2266( فرش ماشینی افرند 1200 شانه گل برجسته زمینه ذغالی متالیک)

فرش گل برجسته زمینه ذغالی، از فرش های گل برجسته، با كيفيت بالا و رنگي زیبا، از پرفروش‌ترین فرش‌های موجود در فروشگاه افرند می‌باشد. همچنین با رنگ چشم‌نوازی که دارد، جلوه بسیار زیبایی به خانه و دکوراسیون منزل شما می‌دهد و یک فضای مجلل را برای شما به ارمغان می‌آورد.

1500 شانه


کد 55020( فرش ماشینی ۱5۰۰ شانه گل برجسته زمینه بژ و نقره ای)

نقوش زیبا و هنرمندانه‌ی فرش‌های ایرانی یکی از علل شهرت‌ جهانی‌شان است. هر یک از نقوش فرش‌های ایرانی با طرحی که شامل بخشی از طبیعت، حیوانات، رویدادی مذهبی، اشکال هندسی و مانند آن‌ها هستند، زیبایی منحصربه‌فرد خود را دارد، اما در این بین فرش‌های خشتی ویژگی‌ای دارند که آن‌ها را چشم‌نوازتر، زیباتر و باشکوه‌تر می‌کند. در طراحی نقشه‌ی فرش‌های خشتی نه از یک طرح که از چندین طرح متنوع با ظرافت و جزئیات بسیار زیاد استفاده شده و این فرش هر کجا که پهن شود، مجموعه‌ای خیره‌کننده از نقوش اصیل ایرانی را در آن فضا به نمایش می‌گذارد. فرش ماشینی افرند ۱۵۰۰ شانه گل برجسته زمینه نقره‌ای کد ۵۵۰۲۰ علاوه‌بر تمامی مزایای فرش‌های ماشینی افرند از این ویژگی فرش‌های خشتی هم برخوردار است.

700 شانه


کد 7765( فرش ماشینی افرند ۷۰۰ شانه زمینه فیلی)

فرش 700 شانه زیبا، پر رنگ و مخاطب پسند که به دکوراسیون منزل شما جلوه خاصی می‌بخشد. در تولید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه زمینه فیلی از بهترین نخ‌های صددرصد اکرولیک هیت ست مورد استفاده قرار گرفته که موجب جلوگیری از پرزدهی فرش ماشینی می باشد. الیاف به‌کار رفته در این فرش، در مقایسه با دیگر فرش های ماشینی از مقاومت بالاتری برخوردار است. از دیگر مزایای آن، عدم پرزدهی است که در سلامت افراد، نقشی موثر دارد.


کد 7768( فرش ماشینی افرند ۷۰۰ شانه زمینه فیلی)

فرش ماشینی افرند ۷۰۰ شانه زمینه فیلی کد ۷۷۶۸ یکی از فرش‌های کلاسیک مجموعه افرند می‌باشد که با رنگی جذاب و کیفیتی بسیار عالی، برای شما مشتریان عزیز ارائه شده است.


500 شانه

فرش ماشینی 500 شانه فروشگاه افرند یکی از پر مخاطب ترین و پر فروش ترین فرش ماشینی می‌باشد که طرفدارن زیادی دارد.


کد

( فرش ماشینی افرند ۵۰۰ شانه گل برجسته)


پرفروش ترین فرش ماشینی بر اساس دسته‌بندی محصولات

در ادامه فرش‌های پرفروش افرند را بر اساس دسته‌بندی فرش تقسیم بندی کردیم.

مدل فرش گبه

گبه که به قالیچه خرسک نیز معروف است از جنس همان قالی میباشد با این تفاوت که در اندازه های کوچکتر و با پرزهایی بلندتر تهیه می‌شود. طرح این گبه یکی از کاربردی‌ترین نقش‌های گبه می‌باشد. اساس این طرح را قاب‌هایی منظم تشکیل می‌دهد که هر یک از قاب‌ها به صورت جداگانه طرحی هماهنگ با قاب‌های دیگر می‌سازد.

کد 713( گبه ماشینی افرند زمینه لاکی و سرمه‌ای)


کد 800( گبه ماشینی افرند زمینه لاکی و سرمه‌ای)


کد 719( گبه ماشینی افرند زمینه لاکی و گلبهی)

یکی دیگر از الیاف استفاده شده در این گبه،پلی پروپیلن است که رطوبت بسیار کمی را به خود جذب می کند و همچنین نسبت به سایر فرش‌ها که در معرض نور خورشید آسیب می بینند، به دلیل کیفیت بالایی که دارد کمتر آسیب می بیند.


کد 825( گبه ماشینی افرند زمینه سرمه‌ای)


کد 802(گبه ماشینی افرند زمینه بژ)

گبه های ماشینی افرند، جزو انواع بسیار مقاوم فرش ها هستند که تا چندین سال زیبایی و جذابیت اولیه خود را حفظ می کنند. همچنین گبه به دلیل داشتن تراکم بالا و پرزهای بلند، بسیار نرم و راحت است. ما در مجموعه افرند در فرایند تولید گبه ماشینی زمینه بژ کد B/802، از نخ پلی پروپیلن هیت شده بهره  می‌بریم که اصلی ترین عامل استفاده از این نخ‌ها عدم پرزدهی آن‌ها می‌باشد که باعث می‌شود سلامتی افراد را نیز به مخاطره نیاندازد.


کد 803(گبه ماشینی افرند زمینه لاکی)


مدل فرش پتینه

فرش پتینه یا کهنه‌نما که اصطلاحا به فرش وینتیج نیز معروف است، امروزه بسیار رواج یافته است. پتینه به فرش‌های با ظاهر قدیمی گفته می شود که به معنای عتیقه ، قدیمی و کم‌رنگ است. این مدل فرش طرفداران زیادی در بین زوج های جوان دارد و برای فرش جهیزیه عروس خرید زیادی داشته است.

کد 6622( فرش ماشینی افرند ۵۰۰ شانه گل برجسته)

پرزدهی فرش یکی از عمده ترین مشکلات هر خانه و خانواده است. فرش 6622 به دليل استفاده از الیاف پلي استر، هيچگونه پرزدهی در آن وجود ندارد. در نتیجه برای افرادی که دارای حساسیت و آلرژی هستند مناسب است.


کد 6619( فرش ماشینی افرند ۵۰۰ شانه گل برجسته)


کد 6604( فرش ماشینی افرند ۵۰۰ شانه گل برجسته)

کسانی که مایل اند در کنار لوازم دکوراسیون خانه‌شان فرشی خاص وجود داشته باشد، بیش از آن‌که به‌دنبال فرش‌های کلاسیک باشند، تمایل به خرید فرش‌های پتینه یا کهنه نما نشان می‌دهند. خوشبختانه در میان فرش‌های کهنه نما هم آن‌قدر تنوع زیاد است که هر کس با هر سلیقه و هر بودجه‌ای که دارد می‌تواند فرش دلخواه خود را پیدا و انتخاب کند. فرش ماشینی افرند ۵۰۰ شانه گل برجسته کد ۶۶۰4 یکی از فرش‌های پتینه‌ی فروشگاه فرش افرند است.


کد 4212( فرش ماشینی افرند ۴۲۰ شانه)

فرش ماشینی افرند ۴۲۰ شانه کد ۴۲12 یکی از فرش‌های کهنه‌نمای فروشگاه فرش افرند است. این فرش ۴۲۰ شانه بوده و تراکم آن ۲۲۵۰ است. از ۸ رنگ مختلف در بافت آن استفاده شده‌است. جنس نخ خاب فرش ماشینی افرند ۴۲۰ شانه کد ۴۲12 پلی‌استر و جنس نخ تار آن ترکیب پلی‌استر و پنبه است.


مدل فرش کودک عروسکی

فرش کودک به آن دسته از فرش‌هایی گفته می شود که برای اتاق یا محل نگهداری نوزادان ،خردسالان، کودکان وحتی نوجوانان طراحی و بافته می شوند. استفاده از رنگ‌های متنوع شاد و تند و زنده و همچنین شخصیت‌ها و کاراکترهای معروف کارتونی در این نوع فرش‌ها رواج بسیاری دارد. اما مدل هایی با رنگ های ملایم و خواب تر و بدون کاراکتر های کارتونی نیز موجود است.

کد 127( فرش کودک افرند مدل ماشین‌ها)

فرش کودک مدل ماشین ها کد 127 با تعداد شانه 500 و تراکم 1000 یکی از پرفروش ترین فرش سال بوده است که در بین کودکان عزیز محبوبیت زیادی داشته است. ماشین‌ها یک انیمیشن شاد و پر از رنگ‌های نشاط‌آور و در عین حال آموزنده است. تماشای این انیمیشن به یادگیری بصری کودکان کمک می‌کند. همان‌طور که وجود فرشی با طرح این انیمیشن در اتاق کودک شما این کار را انجام می‌دهد.


کد 193( فرش ماشینی فانتزی افرند)


کد 116( فرش کودک افرند طرح خرس تدی)


کد 135( فرش کودک افرند طرح یخ‌زده)

این فرش با استفاده از نخ‌های پلی‌پروپیلن هیت‌ست شده بافته شده است. به دلیل کاربرد این نخ‌ها با کیفیت، فرش کودک افرند برای استفاده در اتاق فرزند دلبند شما گزینه‌ی بسیار مناسبی است. چرا که پرزدهی این نخ‌ها در حد صفر است. هیچ‌گونه حساسیت تنفسی و پوستی ایجاد نمی‌کند.


کد 195( فرش کودک افرند طرح پروانه)


کد 162( فرش کودک افرند مدل دختر کفشدوزکی و پسر گربه‌ای)

فرش کودک افرند مدل دختر کفشدوزکی و پسر گربه‌ای از الیاف باکیفیت و ارزان‌قیمت پلی‌پروپیلن و پلی‌استر بافته شده است. گفتنی است فرش‌هایی که پرزهای آن‌ها در محیط پراکنده می‌شوند برای سلامتی کودک دلبند شما ضرر دارند. از مزیت‌های الیاف فرش‌های کودک افرند می‌توان به ویژگی عدم پرزدهی آن اشاره کرد.


کد 122( فرش کودک افرند مدل باب اسفنجی)

رنگ های غالب در فرش کودک مدل باب‌اسفنجی، زرد و آبی است. زرد یکی از شاداب‌ترین رنگ‌هاست. این رنگ باعث گرمی، شادی و شور و شوق می‌شود. همچنین نماد روشنایی و دارای جنبه‌ی روحانی و ارتباطات است. و با توجه به این‌که بر حافظه، انگیزه و توجه تاثیر می‌گذارد، مناسب برای استفاده در اتاق‌های کودکان می‌باشد.


بخش پایانی

طرح هایی که خدمتتان ارائه شد جزو پرفروش ترین فرش ماشینی سال 1400 افرند بود که در تعداد زیاد به فروش رفته است. برای مشاهده فرش‌های دیگر به بخش فروشگاه فرش افرند مراجعه فرمایید و از دسته بندی‌های فرش کلاسیک ماشینی، فرش دستباف‌نما ماشینی، فرش پتینه، گبه ماشینی، فرش ماشینی فانتزی، گلیم ماشینی، فرش آشپزخانه، فرش کودک مشاهده بفرمائید. در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز به راهنمایی در بخش تماس با ما بصورت آنلاین پاسخ‌گوی شما عزیزان هستیم.

اگه از مطلب خوشتون اومد. خوشحال میشیم امتیاز بدید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۴ رای

1 دیدگاه در “پرفروش ترین فرش ماشینی سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *