راهنمای خرید فرش, فرش ماشینی

قبل از خرید فرش ماشینی 1200 شانه بخوانید( کلکسیون فرش 1200 شانه)

فرش ماشینی 1200 شانه

موقع خرید فرش ماشینی با دنیائی از فرش رو به رو می شویم. فرش ها آن قدر متنوع است که انتخاب کردن گاهی دشوار می شود. فرش 1200 شانه، فرش 1500 شانه، فرش 1000 شانه یا فرش 700 شانه. انتخاب شما کدام است؟ پیشنهاد ما این است که قبل از هر انتخابی ابتدا فرش ها را بشناسید. بعد با نیاز و کاربرد خودتان بسنجید و فرشی را انتخاب کنید که مناسب خانه شما باشد و البته کمترین هزینه را هم برای شما داشته باشد.

در این مقاله ما قصد داریم فرش ماشینی 1200 شانه را به طور کامل معرفی کنیم. این فرش با توجه به مزیت های زیبایی، ظرافت، طرح های متنوع جزء پرطرفدارترین ها در بازار فرش است. در این معرفی فرش 1200 شانه شناخت کاملی نسبت به محصولی که قصد خرید آن را دارید، پیدا خواهید کرد. علاوه بر این فرش های بی کیفیت را به اشتباه خریداری نخواهید کرد.

چرا فرش ماشینی 1200 شانه بخریم؟

این فرش به دلیل کیفیت، ظرافت، زیبایی و مرغوبیت در نوع بافت و نخ در میان خریداران فرش مورد استقبال و محبوبیت خاصی قرار گرفته است. برای بافت این فرش عموما از الیاف مرغوب و درجه یک استفاده می شود. فرش 1200 شانه به دلیل تنوع در طراحی و رنگ‌بندی جذاب و همین طور قیمت مناسب در کل دنیا به فروش می رسد و طرفداران بی‌شماری دارد.

فرش‌های 1200 شانه نسبت به فرش های 1000 شانه و 700 شانه دارای ظرافت و ریزبافتی بیشتری هستند که همین امر باعث تفاوت در طراحی نقوش در این فرش می شود. این طرح ها فقط روی تراکم بالا طراحی و بافت می شوند.

نمونه فرش‌ ماشینی 1200 شانه افرند

ویژگی های فرش 1200 شانه

شانه به تعداد گره بافت شده در یک متر عرضی فرش گفته می شود. برای شناسایی شانه بایدگره های ده سانتی متراز عرض فرش را با دقت بشمارید اگر تعداد گره ها120 باشد 1200 شانه است. البته راه های دیگری هم برای تشخیص شانه فرش وجود دارد که در این مقاله به تفصیل شرح داده شده است.

تراکم با تعداد گره در طول فرش ارتباط مستقیم دارد. فرش 1200 شانه با تراکم 3600 جزء فرش هایی است که کیفیتی عالی دارد. معمولاً جنس نخ خاب یا نخی که برای بافت این فرش ارائه می شود، نخ آکریلیک 100 درصد هیت ست شده است. هیت ست فرآیندی است که درآن نخ ها حرارت داده شده اند تا کیفیت فرش بالا برود. حدود70 درصد یک فرش را نخ خاب تشکیل می دهد. نخ آکریلیک هیت ست شده با کیفیت عالی بدون پرز دهی و ضد حساسیت است. این نخ بهترین کیفیت را در میان نخ های فرش ماشینی دارد.

در مورد این فرش دانستن این نکته لازم است که این فرش جزء متراکم ترین وریزشانه ترین فرش هایی است که در بازار موجود است. در واقع پس از فرش 1500 شانه جز زیباترین، ظریف‌ترین فرش های موجود در بازار فرش است.

 فرش های 1200 شانه هشت رنگ واقعی را در بافت خود دارند که این رنگ ها به اضافه رنگ های فرعی در 12 طیف، فرش ها را زینت می دهند. ترکیب رنگ جذاب از زیبایی های فرش 1200 شانه است.


فقیمت فرش‌های 1200 شانه افرندجدیدترین مدل فرش ماشینی

کاربرد و نحوه نگهداری فرش ماشینی 1200 شانه

فرش ماشینی 1200 شانه قیمت و ریزبافتی بیشتری به نسبت فرش های 700 و 1000 شانه و همین طور فرش هایی که با الیاف مصنوعی بافته می شوند، دارد واز این رو نگهداری و مراقبت زیادی طلب می کند

طرح های فرش ماشینی 1200 شانه

طرح های فرش افرند آن قدر متنوع هستند که خریداران که قصد خرید فرش دارند با هر سلیقه ای می توانند فرش مورد نظرشان را پیدا کنند و دست خالی برنگردند. ما در این مقاله طرح های پر مخاطب و مشتری پسند را معرفی می کنیم. با شناخت ویژگی ها و تفاوت های هر کدام انتخاب برایتان ساده تر می شود

طرح افشان

این محصول پر طرفدار فرش و با نگاره هایی درهم و پیچیده است. عموماً نگاره هایی از شاخ و برگ درختان که مانند پیچک هایی در هم تنیده بر روی فرش نقش می بندند. فرش 1200 شانه طرح افشان در چهار رنگ زمینه کرم، سرمه ای، بژ و آبی در فروشگاه فرش افرند موجود می باشد.

از مشخصات فنی فرش طرح افشان: فرش 1200 شانه با تراکم 3600است. نخ خاب صد در صد اکریلیک و هیت ست شده به عنوان مواد درجه یک و ممتاز در فرش به کار می روند. نخ تار و پود از جنس پلی استر و پنبه دوام بالایی دارد. همچنین ارتفاع نخ خاب 7±1 است.

نمونه فرش افشان فروشگاه فرش افرند

طرح حوض نقره

مشخصات فنی طرح حوض نقره: این فرش با تراکم 3600. شانه 1200. بکار گیری نخ خاب 100 درصد آکریلیک و هیت ست شده، در 8 رنگ واقعی تولید و عرضه می شود.

طرح  لچک و ترنج

مشخصات طرح لچک و ترنج:  فرشهایی با این طرح دارای  یک نگاره گرد و بزرگ درمرکز که به ترنج معروف است و چهار نگاره مثلی در چهار گوشه فرش که لچک نامیده می شود، معمولاطرح لچک شبیه یک چهارم طرح ترنج است.

نمونه فرش لچک و ترنج فروشگاه فرش افرند

سخن آخر

فرش افرند با سابقه تولید چندین ساله فرش ضمن ارائه فرش ماشینی 1200 شانه با طرح های مختلف گل برجسته و ساده در این مدت مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. با مراجعه به سایت و بررسی قیمت، کیفیت و درجه بندی درجه یک و ممتاز می توانید از سراسر ایران محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. با این روش شما با مناسب ترین قیمت فرش را درب منزلتان تحویل می گیرید

اگه از مطلب خوشتون اومد. خوشحال میشیم امتیاز بدید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰ رای

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “قبل از خرید فرش ماشینی 1200 شانه بخوانید( کلکسیون فرش 1200 شانه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *