دسته بندی نشده

آشنایی با مجموعه فرش افرند

یکی از مجموعه های ارائه کننده فرش در ایران که به پشتوانه سال ها تلاش  علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور  در صادرات فرش به خارج از کشور  نیز  فعالیت ویژه ای دارد و امروزه به عنوان یکی از سرشناس ترین ارائه کنندگان فرش  که فرش های  ماشینی با کیفیت و طرح های متنوع و در عین حال قیمت مناسب را به مشتریان عرضه می کند مجموعه فرش افرند می باشد. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1373 به صورت جدی شروع کرده و به علت ارائه محصول با کیفیت و مرغوب در کمتر از سه دهه به یکی از برندهای مطرح نه تنها در ایران بلکه در جهان تبدیل شده است که علاوه بر عرضه انواع فرش های ماشینی با کیفیت، در زمینه انواع گبه، پتینه، سجاده و … نیز فعالیت دارد و رسالت اصلی این شرکت رضایت کامل مشتری است و برای سهولت در خرید فرش، امکان خرید آنلاین فرش های ماشینی را نیز فراهم آورده است .در این نوع خرید مشتری با صرف کمترین وقت و هزینه اضافی می توانند کالای مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کند و کارشناسان در مورد هر محصول  راهنمایی لازم را ارائه می دهند و به علت تنوع بالا دست مشتری باز است که هر نوع طرح و مدل و رنگ فرش را براساس دکوراسیون منزل انتخاب کند.

محصولات فروشگاه افرند

1- گبه

یکی دیگر از فعالیت های بسیار جذاب مجموعه فرش افرند عرضه گبه می باشد. امروزه به علت روی آوردن بسیاری از زوج های جوان به دکوراسیون سنتی خرید این محصول هم بیشتر شده است. بسیاری از افراد ممکن است که تفاوت بین گبه و فرش را نتوانند به درستی تشخیص دهند  گبه در واقع نوعی قالی است که پرزهای بلند تری دارد و بسیار نرم می باشد.

 امروزه مجموعه فرش افرند به ارائه گبه ماشینی با طرح های متنوع و قیمت مناسب نسبت به نوع دستباف آن می پردازد و نیازهای مشتری را برآورده می سازد .در واقع گبه ارزش هنری بسیار زیادی در بین فرش ها دارد و نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. گبه درشت بافت است و معمولااز جنس نخ پلی پروپیلن در آن ها استفاده می شود در بافت آن از طرح های مختلفی چون شیر، طرح حوض ، طرح خشتی، طرح ایلاتی، درخت و … استفاده کرده اند. در نگهداری از گبه باید یکسری نکات را مورد توجه قرار داد از جمله اینکه نباید در محیط مرطوب نگهداری شود و در معرض نور آفتاب نباشد  زیرا موجب پریدگی رنگ گبه می شود.   

 

 

2- فرش پتینه

یکی از انواع فرشها که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است  فرش پتینه است در واقع پتینه نوعی هنر می باشد که به فضای خانه ها، جلوه قدیمی می بخشند امروزه  فرش پتینه در حال ترند شدن است. به فرش های پتینه فرش کهنه نما نیز می گویند، که از زمان های خیلی دور وجود داشته است .پیش تراز روش های مختلفی برای کهنه به نظر رسیدن فرش ها استفاده می کردند ولی با توجه به اینکه هم مدت زمان بیشتری لازم بود و هم به الیاف فرش آسیب وارد می شد به دنبال روش هایی بودند که فرش هایی با ظاهر کهنه را تولید کنند که امروزه بسیاری از شرکت ها از جمله مجموعه فرش افرند در ارائه فرش پتینه حرفی برای گفتن دارند و فرش هایی با ظاهر کهنه را عرضه می کنند که طرفداران زیادی پیدا کرده است. در تولید این فرش ها از رنگ هایی استفاده می شود که ظاهری کهنه به فرش می دهند. تولیدکنندگان در تلاشند که این پتینه ها را در طرح های متفاوتی تولید کنند که انتخاب را برای مشتری ها راحت تر کند.

قابل‌ذکر است که حز فرش‌های پتینه و گبه، این امکان را دارید که فرش کودک، فرش فانتزی، فرش کلاسیک و فرش‌های متنوع دیگر را هم تهیه کنید.

خرید آنلاین فرش ماشینی

امروزه شرکت های تولید کننده این امکان را به مشتریان خود داده اند که  خرید آنلاین  فرش ماشینی انجام دهند و با حمل رایگان، محصولات انتخاب شده را به مشتریان عرضه کنند در واقع هدف اصلی این شرکت ها به خصوص مجموعه فرش افرند رضایت مشتری می باشد که علاوه بر اینکه بهترین و مرغوب ترین کالا را ارائه  می کند پروسه خرید را نیز برای مشتریان راحت می نماید . درحال حاضر،خرید اینترنتی بیش از پیش اهمیت یافته است. به علت شیوع بیماری کرونا و محدودیت برای خرید، بسیاری از افراد با مراجعه به سایت این مجموعه فرش های مورد نیاز خود را بدون صرف وقت و هزینه و ترافیک طولانی و در خطر افتادن سلامت خود و اعضای خانواده ،در منزل به صورت آنلاین کالای مورد نیاز خود را سفارش می دهند و در کمترین زمان ممکن کالا را درب منزل تحویل می گیرند. در وب سایت مجموعه فرش افرند بسیاری از متخصصان و کارشناسان خبره وجود دارند که مشتری را با محصول و ویژگی آن آشنا می کنندکه باعث می شود خریدی آگاهانه و مناسب داشته باشند.

مشاهده‌ی کاتالوگ محصولات فروشگاه افرند

 

اگه از مطلب خوشتون اومد. خوشحال میشیم امتیاز بدید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *