دسته بندی نشده

چطور فرش ماشینی اصل را از غیر اصل تشخیص بدهیم؟(3 نکته طلایی)

تشخیص فرش ماشینی اصل

خرید فرش اصل با رعایت 3 نکته مهم و ضروری

این روزها تمایل به خرید اینترنتی بسیار بالا رفته است. این تمایل در حوزه فرش هم استثنا نیست و بسیاری از ما دوست داریم فرش ماشینی اصل مورد علاقه مان را پس از سفارش دادن درب منزل  دریافت کنیم.خرید اینترنتی در نگاه اول ساده و آسان است. اما همیشه اینطور نیست. ممکن است فرشی که سفارش می دهید کاملا با انچه انتظارش را داشته اید متفاوت باشد. غم انگیز است که بعد از صرف زمان و پیداکردن فرش مورد علاقه ، متوجه شویم پول خود برای تهیه فرشی هزینه کرده ایم که بی کیفیت بوده است. فرش ماشینی ما آن فرشی نبوده که با این مشخصات معرفی شده و با این قیمت فروخته شده است!

در این مقاله ما قصد داریم نکات مهم برای تشخیص فرش ماشینی اصل را معرفی کنیم. در این صورت شما می توانید با اطمینان بیشتری نسبت به خرید اقدام کنید.

نکته 1: خرید فرش از مکان های معتبر

برای خرید فرش ماشینی اصل از مکان های معتبر خرید کنید. فروشگاه ها و برندهای معتبر برای حفظ اعتبار برند خود فرش‌های با کیفیت بالا را عرضه می کنند به علاوه این فروشگاه ها برای راضی نگه‌داشتن مشتریان خود قیمت های واقعی را ارائه می دهند. قبل از هر چیز نسبت به شناخت اعتبار فروشگاه عرضه کننده فرش اقدام کنید.  اگر سایتی مد نظر شما می باشد نظرات و کامنت های کاربران دیگر را مطالعه کنید.  و اگر فروشگاه غیر مجازی است نظر افرادی که قبلاً خرید کرده اند را درباره فرش اصل حتماً بپرسید.

نکته 2: بررسی برچسب اصل بودن پشت فرش : (شناسنامه فرش)

شناسنامه هر فرش هویت فرش و تولید کننده آن است. فرشی که فاقد شناسنامه است نمی تواند در تولیدی های فرش اصل و معتبر تولید شده باشد. اما در این شناسنامه نکات مهمی درباره مشخصات فرش ذکر شده است. برچسب یک فرش اصل شامل نام، علامت تجاری تولید کننده (لوگو)، و مشخصاتی نظیر کد طرح (نقشه) فرش، تراکم طولی و عرضی آن، تعداد رنگ فرش، جنس الیاف، علامت استاندارد و … است.

برخی برندها با توجه به کیفیتی که در بازار ارائه داده اند بسیار شناخته شده هستند. اما نام برند به تنهایی کافی نیست. چرا که برخی سودجویان از نام یک برند و اعتبار یک فرش اصل برای افزایش فروش خود استفاده می کنند و بی توجهی شما ممکن است  نهایتاً باعث خسارات زیادی برای شما شود.

نکته 3 کاشان شهر فرش

کاشان مهد فرش ماشینی  ایران است  و اکثر برندهای معروف در این کارخانه‌ها تولید می شوند. به دلیل وجود رقابت بالا در این بازار وجود فرش اصل فراوانی بیشتری داشته  و عرضه جنس نامرغوب احتمال کمتری دارد  اما قبل از خرید حتماً شناسنامه فرش و برند فرش را بررسی کنید.

نکته مهم  معمولاً برندهای معروف لوگوی شناخته شده ای دارند که این لوگو به تولید کننده فرش ماشینی اصل اشاره می کند. اگر به صورت حضوری قصد خرید فرش دارید که این لوگو در شناسنامه فرش موجود است. این نکته در مورد خرید غیر حضوری کمک بیشتری می تواند بکند. لوگوی برند در سایت عرضه با شناخت اصل بودن کمک می کند.

سخن پایانی با خریداران  فرش:

خرید فرش ماشینی یک فرایند گام به گام است که براساس شناخت انواع فرش در این مقاله  و نیاز های شما  انتخاب می شود. اما هنوز نکات مهمی برای خرید فرش اصل وجود دارد که قبل از خرید باید در نظر بگیرید. توجه به این نکات باعث می شود تا نسبت به فرشی که قصد خرید دارید با اطمینان بیشتری اقدام کنید. خریدهای اینترنتی یا حضور جنس های نامرغوب با برچسب نا معتبر در بازار یاد گرفتن نکاتی را برای ما لازم می کند. نکات خرید فرش ماشینی اصل در این مقاله شرح داده شده اند. امیدوارم در نهایت بتوانید فرش مورد علاقه تان را خریداری کنید. اینجا لیستی از فرش های با کیفیت وجود دارد که پیشنهاد ما به شما هستند!

اگه از مطلب خوشتون اومد. خوشحال میشیم امتیاز بدید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

1 دیدگاه در “چطور فرش ماشینی اصل را از غیر اصل تشخیص بدهیم؟(3 نکته طلایی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *